תריסים בלגיים נפתחים על ציר סיבוב מאלומיניום גולמי למראה אותנטי של פעם

תריסים בלגיים הנם תריסים בעלי מראה אותנטי, של פעם. אלו אותם תריסים שכאשר אנו משוטטים בכפרים עתיקים ובישובים בעלי מראה אותנטי ניתן לראות אותם מבצבצים בצורת חצי קשת, או פשוט כמלבן צף על גבי מערכת צירים, כשהם צבועים בגוונים כמו חום או כחול, בדרך כלל. מה החידוש כאן? באותם כפרים, מדובר במערכת תריסי עץ. כאן, אנו מביאים לכם את אותם תריסים באותן צורות, רק שהם עשויים אלומיניום. מה המשמעות: כל שלב-תריס יותר חזק, יותר עמיד ופחות צובר בלאי במשך ימי השימוש.

התריסים ניתנים לצביעה בכל אחד מגווני מניפת הצבעים של אלובין

בחברת אלובין תעשיות אלומיניום ינגישו לכם את מניפת הצבעים המלאה, באמצעותה ניתן לצבוע את שלבי התריסים שלכם מן המוכן. אין חובה להסתמך בהכרח על גוון האלומיניום המקורי. מה שמעטים יודעים הוא שמדובר במתכת שהיא חומר צביעה, ממש כעמו עץ. לכן, בחירת צבע אחר תספק לכם בדיוק את המראה שאתם מחפשים: של תריסים שבמקור הם בצבע שהזמנתם, שלא נראם כמו עברו צביעה מלאכותית.

מבחר עשיר של תצורות תריסים בלגיים

בחרו את צורת התריס הבלגי המושלמת עבורכם: ניתן לבחור תריסים בלגיים בצורת מסגרת מלבנית או בצורת חצי קשת, ועוד. בחרו את הצורה ההנדסית המתאימה ביותר לשילוב עם החלון שלכם. באמצעות הדמיית מחשב של אלובין תעשיות אלומיניום ניתן להתחקות בקלות אחרי דגם התריסים הבלגיים המתאים בתצורתו לחלון שלכם.

מערכת נצירה, סגירה ונעילה

ניתן לבחור לתריסים שלכם מערכות הצבה מכל סוג: תריס שרק ננצר על מערכת הצבה, מלפני החלון שניתן לנעילה, או תריס שמבוסס על מפתח ומנעול ממש כמו החלון. הבחירה בידכם. חשוב לבחור במערכת שתשמש אתכם בצורה הטובה ביותר. כל מערכת תריסים בלגיים עמידה ברוח, ומאפשרת  התנהלות גם בימי חורף סגריריים במיוחד ללא עיקום או גרימת נזק מכל סוג אחר לשלבים. מערכת תריסים בלגיים של אלובין מצוידת בכל התקנים הנדרשים כדי להסב לכם תנאי עמידוּת בטוחים. היא עברה מבחני תקינה מחמירים במערב ונועדה להיות מוצבת גם כאשר החורף קשה במיוחד, להנאה מחלון סגור ומוסתר גם בימים אלה.