חלון בלגי בעיצוב ייחודי לבית ולמשרד

מחפשים חלון בלגי קסום לבית ולמשרד? העיצוב צריך להיות מושלם אבל לא רק. החלון הוא גם אמצעי הבידוד הטרמי והאקוסטי של המבנה ולכן מאד חשוב להשקיע בפרמטרים הללו. הדרך למצוא את החלון המושלם מבחינות אלו עוברת בחברת מוצרי אלומיניום תעשייתית מקצועית. חברה זו מספקת גם את פרופילי האלומיניום וגם את הזגוגיות ומבצעת התקנה מלאה עבור לקוחותיה. אלו דגשים חשוב שיהיו בבחירת חלון בלגי, אם כן? להלן כל מה שתצטרכו לדעת.

בידוד ואקוסטיקה מלאים – כך תדעו שבחרתם נכון

איכות הזכוכית קובעת לא רק את רמת עמידותה אלא גם את איכות האיטום שלה: הבידוד התרמי והאקוסטיקה כאחד. מומלץ לרכוש זכוכית עם רמת בידוד גבוהה והגנה חזקה על השכבות. לדוגמה, דגם טריפלקס תלת שכבתי עם שכבת הגנה PVB. דוגמה נוספת היא דגם בידודית שמצטיין במיוחד באיכות האקוסטיקה שלו. זכרו כי טיב הזכוכית הוא טיב הבידוד התרמי והאקוסטי.

עיצוב מושלם של הזגוגית שנבחרה

את הזגוגית שבחרתם ניתן לעצב בלא מעט דרכים. ניתן להשאיר אותה שקופה, לבחור דגם מעט יותר כהה, ואפילו דגם בצבעים עדינים. ניתן לבחור דגם התזת חול עם חלקים מחוספסים על גבי הזכוכית. חשוב שהבחירה תתבצע כך שהפאן האומנותי של מה שאתם רואים ימצא חן בעיניכם. מומלץ לבחור את הזגוגית שלכם בהדמיית מחשב של חברת מוצרי אלומיניום כדי למצות את כל האפשרויות ולבחור במה שהכי מתאים לשילוב במבנה שלכם, לשביעות רצונכם.

עיצוב מקצועי של הפרופילים

הפרופילים צריכים להיראות במיטבם, כי הם למעשה סממן העיצוב המובהק. אלו הם פסי האלומיניום שמרכיבים כל חלון בלגי. התצורה הבסיסית ביותר היא מסגרת בלבד, מסביב לזכוכית. בקבוצת פרופילים זו ניתן לבחור 2 דגמים עיקריים: דגם עבה בסגנון מערבי וינטאג' או דגם דק חדשני המתאים לעיצוב מודרני. דקותו כה כבירה עד כי הוא גורם לזכוכית של אותו חלון בלגי להיראות כמו מסך. קבוצה שונה מכך היא קבוצת הפרופילים הפנימיים. שם, ניתן לבחור בפרופיל יחיד שמחלק את הזגוגית ל- 2 משבצות או בפורמט משבצות שתי וערב המחלק את המשטח להרבה משבצות סימטריות בגודל בינוני קטן. ניתן לזגג לכל זכוכית פרופיל מגורען או מבריק לבחירתכם.