חלונות בלגיים – לראות את העולם בסטייל

יש קסם מיוחד ברגע הזה שבו פותחים את החלון בבוקר והאור נכנס פנימה, הבית מתחבר עם העולם שבחוץ לעוד יום של עבודה, לימודים והנאה. חללי הבית נשטפים באור הטבעי והאווירה משתנה בשנייה אחת. יש בחירה אחת שמאפשרת לייצר את רגעי הקסם האלו ולהכניס אור הביתה – חלונות בלגיים מעוצבים של אלובין.

למה לבחור דווקא חלון בלגי לבית?

חלונות בלגיים הם הבחירה הטבעית של מיליוני אנשים ברחבי העולם. היתרונות שלהם ברורים: הם מגיעים במגוון רחב של גדלים ואפשרויות, יוצרים אפקט מיידי של אור טבעי ונעים, מאפשרים בחירה בין סוגי פתיחה ונעילה שונים ומותאמים לכל עיצוב – ממודרני ועד כפרי, מתעשייתי ועד לאורבני.

יש עוד יתרון אחד ברור: איכות. כשמדובר על בחירת חלון בלגי, או כל סוג אחר של חלונות, איכות התכנון, הייצור וההתקנה הופכת למפתח לחיים ארוכים בבית מואר. החלונות הבלגיים מיוצרים כיום תוך תשומת לב מיוחדת לתכנון וייצור מסגרות פרזול באיכות גבוהה, השומרות על מראה דק ומאפשרות טווח אור רחב.

בנוסף, מדי שנה מתוכננים חלונות בגדלים ובגוונים שונים, המאפשרים התאמה אישית לכל בית, בין אם מדובר בבחירת חלון בלגי גדול לסלון או בכזה המתאים לחדרי שירותים קטנים או חדר שירות צנוע.

קבלו שלושה טיפים לבחירת חלונות בלגיים מהמומחים של אלובין:

  • שאלו את עצמכם איזו אווירה אתם רוצים ליצור בבית: המגוון הרחב של חלונות שמציעה אלובין מאפשר לכם להתאים את החלון לצבעים, למבנה, לריהוט ולאווירה שתרצו לייצר בבית. אינטימי וסגור או פתוח ומואר? מחובר לטבע או דווקא הכי עירוני? השקיעו מחשבה בקונספט העיצובי לפני שאתם מזמינים את החלונות.
  • אל תוותרו על ייעוץ מקצועי: דו כנפי או חד כנפי? ואיזה זיגוג כדאי לבחור? בין אם מדובר במעצב פנים, אדריכל או במומחים של אלובין, לפני שבוחרים חלונות לבית חשוב לקבל את כל הפרטים מאיש מקצוע, להבין איזה דגם יענה על הציפיות, איזו אווירה תיווצר בבית ומה חשוב לדעת על ההתקנה, התחזוקה ומנגנוני הנעילה והבטיחות. כשכל המידע המקצועי נמצא מולכם, הרבה יותר קל לבחור.
  • בחנו את כל הדגמים: קולקציית החלונות הבלגיים של אלובין מאפשרת לכם להכיר מגוון רחב של חלונות, בצבעים ועיצובים שונים ועם מפתחי אור ומנגנוני נעילה שונים. אל תוותרו על הצצה אל הקטלוג, עד שתתאהבו.

חלונות בלגיים של אלובין – בחירה בטוחה לבית מואר

החלונות הבלגיים של אלובין מיוצרים מאלומיניום איכותי ועוברים תהליך מוקפד של תכנון, ייצור ובקרת איכות. בכל דגם אפשר לראות את האיכות, החדשנות והחיבור לעולם העיצוב שמשתנה כל הזמן ולמגמות החדשות.

המגוון הרחב שמציעה אלובין מאפשר לכל בעל בית, משרד או מבנה להתאים את הבחירה לצרכי המבנה, ליצור את התחושות הרצויות ולא להתפשר בדרך על האיכות, הבטיחות והעמידות.

הורסטיליות שבאה לידי ביטוי בבחירת הפרופילים, הידיות, סוגי הזיגוג, סוגי התריסים ומנגנוני הנעילה, הופכת את אלובין למובילה בתחום ולבחירה בטוחה לבית מואר.

מוצרים רלוונטיים שעשויים לעניין אותך