תריסים בלגיים בעיצובים מיוחדים של פעם

תריסים בלגיים הם תריסים דמויי עץ של פעם, בצורת מלבן או חצי קשת צרים. כל משטח מכיל כ- 30 שלבי תריס המוצבים אחד מעל השני בצפיפות. החיבור לקיר נעשה באמצעות 4 זיזי פתיחה, 2 עבור כל כנף תריס. כיצד מומלץ לגבש את מראה התריסים הבלגיים שלכם ואת התשתיות שלהם? כל מה שרציתם לדעת על תריסים בלגיים במאמר מידע אחד.

מבנה נדרש לתריסים הבלגיים

על אף שהתריסים נראים כמו תריסים מעץ, אנו לא ממליצים שעץ אמיתי יהיה חומר הייצור שלהם. זהו חומר שניתן לקחת עליו אחריות לכל היותר ל- 7 שנים, מה שמעיד על טיול, בשעה שאתם צריכים משהו קבוע, כדיירים. לכן, ההמלצה היא לרכוש תריסים בלגיים מאלומיניום. היתרון שלהם כיום ביחס לעבר: הם ניתנים לצביעה בכל גוון שתבחרו, ומבלי שהדבר ייראה מלאכותי אלא חלק אינטגרלי מהתריס המקורי. לכן, בחירת תריסים בלגיים מתכתיים קלה מאד ליישום כיום ביחס לעבר, אז ניתן היה לבחור רק בצבע האלומיניום המקורי, שלא בהכרח התאים דקורטיבית לכל מבנה. הפתיחה של תריסים בלגיים: חיצונית. סגנון טריקה: שקט.

עיצוב שכדאי לבחור עבור תריסים בלגיים

עיצובם של תריסים בלגיים צריך להתבסס על תמורות בתוך הבית ועל גבי הקיר החיצוני שלו. אם אתם גרים בבניין, ודאו שהחלק החיצוני של תריסים בלגיים שבכוונתכם לרכוש מתאים ונראה טוב בהיבט החזותי ביחס ליתר חלונות הבניין כדי להימנע מעניינים עם מחלקות עיצוב פנים ושימור פני העיר במועצה. בהיבט הפנימי, חשוב שהתריסים ייראו זהים ליתר רכיבי הפרזול בחדר ומשתלבים היטב עם צבע הקיר. זה שהוא לבן לא הופך אותו לאחיד בכל בית. ניתן לצבוע בית גם בצבע שמנת, גרסה כהה יותר של הלבן המובהק.

תשתיות חיבור לקיר החיצוני של תריסים בלגיים

התשתיות המומלצות הן כמובן זיזים סיבוביים המאפשרים לתריסים להיות תריסי פתיחה. ישנם זיזים מעוצבים בפורמט של פעם, בימי שנות הקמת המדינה, שניתן לבחור כיום מחומרי גלם מתכתיים עמידים ועם איכות חיבור חזקה העומדת בתקנים מעודכנים. זוהי דרישה בלתי מתפשרת מצד כל מי שרוכש תריסים בלגיים לפתיחה חיצונית בחדרו. הדבר יבטיח את שרידותם ובטיחותם של תריסים בלגיים גם בעונות עם רוחות חזקות המערערות את תחושת היציבות.