קירות מסך בוהקים למבנים מסחריים – כך מומלץ להסדירם

קירות מסך הם אותן זכוכיות ומתכות בוהקות שאתם רואים מחוץ לקניונים ועל גבי בניינים מסחריים מבחוץ. הסיבה שרוב הערים הגדולות בעולם נראות כמו אוסף בוהק של מבנים היא שימוש תכוף בקירות מסך לעיטור הבניינים המרשימים הנמצאים בשטחן המוניציפלי.  מעוניינים שגם הבניין שחברת הייזום שלכם אחראית עליו יהיה בניין זכוכית בוהק ומרשים המעוצב בסגנון מודרני? מה שאתם צריכים להסדיר על קירותיו החיצוניים הוא קירות מסך. הפרוצדורה כרוכה בבנייתם בחזית הבניין. ייתכן כי בחלק מהמקרים יידרש הרס ובנייה מחדש, כשקבלן קירות מסך יניח אותם על גבי היסודות בתום התהליך. בחלק אחר של המקרים הקירות יוכלו להיות מוצבים על מבנה ללא הריסתו, כשבכל עת שוברים קטע קטן מאיזשהו קיר ומציבים במקומו קטע בעל שטח זהה של קיר מסך.

אפיון המבנה של קיר המסך

קירות מסך צריכים להיות מגובשים במבנה מוגדר היטב. האם קיר המסך כולו יהיה עשוי מזכוכית, בשעה שהפרופיל יהיה מסביב לאריחים, או שכל אריח צריך להגיע מגובש עם פרופילי משבצות פנימיים? האם הפרופיל צריך להיות עבה ביחס לזכוכיות, דק ביחס אליהן או במידת העובי שלהן? קובעים זאת, בדרך כלל, בהתאם לגודל המרחב של הפרויקט. אם מדובר על קניון או בניין שהרחבה שלו ענקית מומלץ לבחור בפרופיל עבה בעוד שאם הרחבה קטנה וצפופה מומלץ שהפרופיל יהיה דק כדי לשמר את העיצוב המרחבי של הפרופיל החדש בבטחה.

אפיון צבע קיר המסך

בדרך כלל קירות מסך מבוססים על זכוכית שחורה או כהה אבל זה לא מחייב המציאות. ניתן גם גבש קירות מסך שקופים לחלוטין או בצבעי מים. הכל תלוי בכם ובדרך שהאדריכל תכנן את מראה הבניין. חשוב לבחור גם ברמת המבריקות של הזכוכיות, מט, מבריק מעט או מבריק מאד, ובאותה דרך, גם ברמת המבריקות של מתכות הפרופיל המקיפות אתה הזגוגיות.

הקפדה על איכות – שלב חשוב בהסדרה

חשוב שיהיה זה פרויקט שיתבצע בידי חברת מומחים עבור קירות מסך לייזום מבנים. חברה זו עוסקת באלומיניום, כשפרויקט זה נחשב לפרויקט הדגל שלה. השתתתו באמצעות עובדיה תבטיח ליזם קיר מסך איכותי, מרהיב עין וכמובן כזה שנבנה במהירות וביעילות רבה.