פרופיל בלגי מעוצב במגוון סגנונות לחלון הביתי או המשרדי

במאמר זה נלמד כיצד לגבש בחירה של פרופיל בלגי. נלמד להכיר את סגנונות הפרופילים ומשם נפנה לשילוב ההנדסי הנדרש עם הזגוגית. כאשר אתם בוחרים פרופיל בלגי, אתם מבטאים למעשה את מה שאתם רוצים לראות בחלון שלכם הן מבחינת גוון והן מבחינת טקסטורה. גם לעובי החלון ישנה משמעות משום שכאשר הוא דק ורואים רק את הזכוכית מרחוק – יש לזה אמירה: מינימליזם עיצובי. זאת, בשונה מהגישה של אירופה הקלאסית בה יש להחצין את הפרופיל כדי להביא את החדר לכדי עיצוב בר משמעות.

פרופיל בלגי מבריק

הפרופיל הבלגי המבריק מתאים לחלונות בלגיים עם מנגנון פתיחה או הזזה. הוא ניתן לזיגוג עם כל סוגי הזכוכיות, בידודית, טריפלקס ואחרות. הוא מתאים לכל מי שמבקש להקנות בביתו או במשרדו את העיצוב המודרני הצעיר של ימינו. העיצוב המבריק עם הצבעים הבהירים וההשתקפות דמוית זכוכית בכל אריח פרופיל מקנות לחלון את כל מה שהוא צריך בשביל לקחת חלק פעיל בעיצובו של הבית או המשרד בדרך זו. בשילוב עם ארונות מבריקים, מראות  ופרזול מדפים מבריק ניתן ליצור תשתית עיצובית מודרנית בחדר המבוקש.

פרופיל בלגי מגורען

פרופיל בלגי זה מתאים בעיקר לצבעים כהים שמטבעם אינם בעלי משמעות כאשר מעצבים אותם בסגנון מבריק. צבעים כמו שחור או חום אגוז כהה למשל מאד מתאימים כפרופילים מגורענים. עיצוב זה מתאים לחלונות בניסוח אותנטי של פעם, או בעיצוב כפרי או בעיצוב בורגני-אותנטי. פרופיל בלגי מגורען ניתן לזיגוג עם כל סוגי הזכוכיות, טריפלקס ובידודית כאחת. בשילוב עם ארונות עץ ומדפים כהים ניתן לייצר בחדר תשתית עיצוב אותנטית של פעם.

פרופיל בלגי דק ליצירת חלון דמוי מסך

פרופיל זה מאפיין מאד בתים במזרח הרחוק, במיוחד ביפן. הוא מצטיין בכך שהוא כמעט לא נראה אלא מפנה כמעט את כל "בימת" העיצוב לזכוכית שלו. התוצאה, היא נראית כמו מסך. על מנת לגרום לחלון שלכם לקבל תצורה של מסך מומלץ לבחור בזכוכית שאינה הכי שקופה אלא שיש בה קורטוב קל ביותר של חספוס שמאפשר לכם גם לצפות על הנוף וגם להשלים עיצוב מרהיב עין. המלצה למי שכבר קנה זכוכית שקופה מלאה: תדביקו מדבקת אנטי סאן להאפלה קלה של החלון על מנת שמראהו יתגבש כמו מסך. פרופיל בלגי זה ניתן לזיגוג עם כל סוגי הזכוכיות, טריפלקס ובידודית.