פירוט סוגים נבחרים של חלונות פתיחה אלומיניום

מאמר זה יעסוק בסוגים שונים של חלונות פתיחה אלומיניום. המאמר יתמקד תחילה בחלון הפתיחה הבסיסי ומשם ייצא לווריאציות פתיחה חדישות יחסית שניתנות בחלקן לשילוב עם חלון הציר הסטנדרטי. על סמך מאמר זה אתם תדעו בדיוק מה עליכם לעשות בכדי לבחור חלונות פתיחה אלומיניום המתאימים לשימושים שלכם.

חלון פתיחה סטנדרטי

חלון זה מאפשר פתיחת ציר פשוטה עם דלת שנראית כמו דלת אלומיניום פנים. היא מורכבת מזגוגית החלון וממתכת מסביבה. ניתן לבחור גם דגם בו המתכת נמצאת בתוך הזכוכית ויוצרת משבצות שתי וערב. חלון זה מאפשר לכם לפתוח אותו ולנצור את החלק הפתוח על מנת שלא יברח על גבי הציר וינוע באופן חופשי ומסכן עוברים ושבים מסביב.

חלון דריי קיפ

חלון שנפתח באופן אנכי במקום אופקי ובאמצעותו ניתן למנוע נפילות. איך? הוא לא נפתח עד הסוף אלא עד המרכז שלו ושם הוא ננצר על ידי נועל שניתן לפתוח ולהגיע שוב את הזגוגית. אידאלי לשמירה על ילדים, קשישים וחיות מחמד מנפילות. אידאלי עבור זוג מזדקן שצריך להדק את השמירה על עצמו.

שילוב של חלון פתיחה עם דריי קיפ

זהו חלון פתיחה אלומיניום רגיל שסובב סביב צירו אך ניתן לנעול אותו מלעשות כן ובמקום זאת לפתוח את כל המערכת כדריי קיפ. ניתן לשחרר את הנעילה ולקבל שוב חלונות פתיחה אלומיניום. המשחק הזה בין מפתח פתיחה לדגם דריי קיפ מקובל לביצוע לא מעט פעמים בתחום הזיגוג. צרכנים רבים מרוצים מהסידור ובייחוד משפחות צעירות עם ילדים המעידות כי מנגנון הדריי קיפ בתוך חלונות פתיחה אלומיניום מונע אסונות נפילה ועל כן נחשב אולטימטיבי עבור כל מי שחושש חשש זה.

עיצוב חלונות פתיחה אלומיניום

על מנת לעצב אתם צריכים להבין איזה צבע שולט ברחבה של חלונות פתיחה אלומיניום על גבי הקירות, בסוג הצבע הלבן של הקיר (לבן או שמנת), וכיצד נפרסת התאורה הפנימית והטבעית על פני שטח העמדת החלון. חשוב לבחור חלונות פתיחה אלומיניום שיתמזגו היטב עם העיצוב וישלימו בבית או במשרד את מה שנדרש על מנת להביא מראה דקורטיבי מושלם באותו מרחב. בדרך זו אתם מבטיחים חלונות פתיחה מעוצבים בפני עצמם וגם תואמים לשילוב עם עיצוב החדר המבוקש.