מבחר דלתות אלומיניום לבית בהתאמה אישית

דלתות אלומיניום לבית משמשות בדרך כלל כחיץ בין החדר החיצוני לחצר. מבנה הדלתות מבוסס על מאפיינים שונים שחשוב להכיר. הראשון הוא פרופיל האלומיניום עצמו, השני הוא הזגוגית והשלישי הוא ידיות הפרזול. דלתות אלומיניום לבית יכולות להתגבש בפורמט פתיחה או בפורמט הזזה. דלתות פתיחה הן דלתות שנפתחות החוצה או פנימה, ודלתות הזזה הן דלתות שמזיזים אותן לימין או לשמאל ובכך הן חוסכות נפח מקום.

בחירת פרופיל האלומיניום

פרופיל האלומיניום יכול להיות דק או עבה. כאשר הוא עבה, הוא מביא הביתה את הקונסטרוקציה הבלגית הקלאסית בה הפרופיל בולט ובעל נוכחות. יש 2 דרכים לגרום לפרופיל הבלגי שלכם להפגין נוכחות. הראשונה היא באמצעות בחירת צבע לא מבריק בטקסטורה מגורענת. הצבע יוצר את הנוכחות מתוך החוזק שלו ובשל כך שקווי המתאר שלו מחוספסים. דרך אחרת היא לבחור בדגם מבריק וחלק. השילוב של חלקות-הפרופיל והמבריקות שלו יוצר את הנוכחות. אפשרות נוספת היא לבחור פרופיל נסתר. בשיטה זו – מדובר בפרופיל דק מאד שכמעט לא נראה מרחוק, מה שמקנה לחלון מראה יותר זכוכיתי ופחות מתכתי.

בחירת הזגוגית

הזגוגית יכולה להיות בידודית, טריפלקס רבודה עם 3 שכבות, ועוד. את הזגוגית ניתן לעצב באמצעות זכוכית שקופה ותו לא, או בתוספת התזת חול. ניתן גם לבסס את העיצוב על צבעים מלטפים שלוקחים את ההשתקפות של הדלת לכיוון של גוון מוגדר. ההתאמה של זכוכית מסוג כזה חייבת להיות יחד עם הפרופיל שנבחר. לכן, מומלץ לבצע את בחירתן של דלתות אלומיניום לבית אך ורק בהדמיית מחשב של חברת תעשיות אלומיניום מקצועית.

בחירת ידיות לדלתות

הידיות עשויות להיות מאונכות לדחיפה בלבד או ידיות מנעול. את הבחירה חשוב לבצע בהדמיית מחשב של חברת תעשיות אלומיניום על מנת להשלים את דגם החלון המתאים ביותר לבתיכם. חשוב לדאוג שהבחירה שלכם מבוססת על כל מה שצריך בשביל להשיג את העיצוב המושלם לבית הן מכיוון החצר והן כלפי פנים. את הידיות אנו ממליצים לבחור על פי גודל המרחבים השונים. למשל, אם החצר גדולה וחדר הבית הקדמי קטן, מומלץ לבחור עבורו ידית קטנה ועבור החצר ידית גדולה, למשל ידית גליל אנכית לדחיפה.