חלונות בלגיים מעוצבים עבור מבנה הלקוח

לא יהיה זה סוד לומר כי חלונות בלגיים משקפים את הנעשה מבחינה דקורטיבית בבית הלקוח. הם מתאימים לכל בית אך חשוב לדעת מהן אפשרויות במובן הרחב של המילה על מנת להסדיר את ההתאמה האיכותית ביותר, ללא עוררין. אם גם אתם מתעניינים בחלון בלגי חדש ואיכותי, תוכלו לקבל את סל ההמלצות המלא במאמר זה אשר משקף את הדגמים המתקדמים ביותר שניתן לבקש.

חלונות מסגרת

חלונות מסגרת הם חלונות עם זגוגית ומסביבה פרופיל. הוא עשוי להיות מגורען או מבריק, עם פי בחירתכם. הפרופיל משתלב מסביב לאלמנט השקוף של הזגוגית או עם עיצובים מיוחדים על גביה, כמו התזת חול מחוספסת. התוצאה היא חלון מעוצב המתאים לכל מבנה בפני עצמו. באמצעות הדמיית מחשב ייחודית של חנות מוצרי אלומיניום למבנה ניתן לבחור את דגם החלון המושלם אשר מתאים עבורכם.

חלונות מסך

חלונות מסך הם מקרים פרטיים של חלונות מסגרת. ההבדל הוא שבהם הפרופיל מאד דק, עד כדי לא נראה מרחוק. זה משווה לחלון מראה ממשי של מסך, ועל כן מאד מומלץ לשכך אותו עם איזושהי מדבקת אנטי סאן או אמצעי האפלה אחר או לרכוש מראש זגוגית בצבע מעט יותר כהה מהשקוף הרגיל. בדרך זו אתם נהנים ממראה ממש כמו של מסך טלוויזיה, רק שמדובר בחלון שלכם. לחדרים ומשרדים בעיצוב מודרני זה ממש מתאים ככפפה ליד. בבתים אותנטיים עיצוב זה פחות נדרש אך עדיין אפשרי להטמעה, לחובבי העיצוב המינימליסטי.

חלונות משבצות

חלונות בלגיים מסוג זה מכילים פרופילים גם במרכז הזכוכית ובתוכה. החלונות הללו עשויים להיות מינימליסטיים יחסית עם 2 משבצות בלבד, אחת למטה ואחת למעלה עם קו פרופיל אחד שמפריד ביניהן. גרסאות מתקדמות יותר מכילות סט משבצות שככל שהוא רב יותר, ככה גודלהּ של כל משבצת הנו קטן יותר. את הפרופילים הללו מומלץ לבחור בהדמיית מחשב של חברת תעשיות אלומיניום כדי למצוא את הדגם המושלם למבנה שלכם.

איכות חסרת פשרות באקוסטיקה ובבידוד

ניתן להסדיר זכוכית טריפלקס רבודה או בידודית. ניתן להסדיר את כל סוגי עיצוב הפרופילים. ניתן לזגג כל פרופיל לכל דגם זכוכית שתבחרו. המשתמש נהנה מאקוסטיקה ובידוד תרמי מלא בכל דגמי חלונות בלגיים.