חלונות בלגיים מסוגים שונים לבית הלקוח ומשרדו

חלונות בלגיים הם מסממני העיצוב הבולטים במבנה. אם גם אתם מעוניינים להשביח את המבנה שלכם ולהטמיע בו חלון בלגי דקורטיבי ייחודי, ישנם כמה מאפיינים שחשוב להכיר לפני החיפוש. הם יבטיחו כי החלון הבלגי שלכם יהיה מיוחד בעיצובו ובעל תכונות פונקציונאליות מעשיות איכותיות בתחום האקוסטיקה והבידוד. קריאה מהנה!

חברת מוצרי אלומיניום משווקת חלונות בלגיים בעיצובים מיוחדים

העיצובים המיוחדים באמת של חלונות בלגיים ניתנים למציאה בחנות מוצרי אלומיניום. חנות זו אחראית גם על הפרופילים עצמם וגם על הזיגוג ועל כן מספקת ללקוחות מוצרים מוגמרים כולל התקנה. המוצרים מעוצבים בדרכים מיוחדות במינן. ניתן להסגיר חלון בלגי חצי קשת בסגנון מזרח תיכוני או חלון בלגי מודרני כפי שמוכר לנו במערב. בנוסף, ישנם הבדלי עיצוב ניכרים בין סוגי הפרופילים והזכוכיות כפי שניתן יהיה ללמוד בפרקים הבאים.

הבדלים בין סוגי פרופילים – כדאי להכיר

סוגי הפרופילים שניתן להסדיר במסגרת רכישה בחנות תעשיות אלומיניום כמו "אלובין" הנם רבים ומובחרים ביותר. הפרופילים מבוססים על עיצובים שונים, חלקם מבריקים וחלקם מגורענים בעיצוב אותנטי. ניתן לספק גם פרופיל מסך, שיש המכנים אותו פרופיל יפני בשל היותו נפוץ במדינה זו. הפרופיל דק מאד ועל כן משווה לחלון שלכם מראה של מסך. ניתן לחילופין להשקיע בפרופיל עבה ובעל נוכחות ואפילו לקחת מוטיב זה למעלה הבאה ולרכוש חלון משבצות עם קווי מתכת על החלק הארי של הזגוגית.

הבדלים בין סוגי זגוגיות ועיצובן

בואו להכיר את מבחר הזגוגיות של חלונות בלגיים מטעם אלובין. ניתן לספק זגוגיות חלקות או זגוגיות בהתזת חול. ניתן לספק זגוגית 100% שקופה או בצבעים עדינים ומשתקפים. הזגוגית עשויה להיות רבודה, על בסיס מספר שכבות והגנה מפני שברים, למשל טריפלקס. ניתן גם לרכוש זגוגית בידודית. זיגוג כל סוגי הפרופילים מהפרק הקודם אפשרי על כל סוגי הזכוכיות הנ"ל.

עיצוב מבנה מושלם באמצעות חלונות בלגיים מיוחדים

כשאתם רוכשים חלונות בלגיים בחנות מוצרי האלומיניום אלובין אתם מבטיחים לעצמכם בידוד ואקוסטיקה מלאה, ועיצוב מושלם של פרופיל וזגוגית. ניתן להסדיר את החלונות בהדמיית מחשב ייעודית של חלונות בלגיים אשר נמצא באתר אלובין, בהתאמה למבנים שלכם.