חלונות אלומיניום דריי קיפ או ציר בהתאמה לבית ולמשרד

מעוניינים להסדיר חלון אלומיניום מעוצב לבית ולמשרד? במאמר זה אנו מספקים לכם מידע אודות דגמים שונים של חלונות אלומיניום מסוגים שונים. נלמד להכיר דרכים שונות לפתוח את החלונות ולבחור את הדגם המושלם עבור ביתנו, משרדנו או כל מקום אחר.

חלון אלומיניום נפתח

חלון אלומיניום נפתח הוא חלון שיש לו ציר דמוי דלת. הפתיחה נעשית לתוך הבית. החלון ניתן לנעילה. היתרון שלו: לא צריך מנקה חלונות מבחוץ, משום שאפשר פשוט להכניס את הזגוגית פנימה באמצעות פתיחתה. בנוסף, שהו חלון קל לתפעול, אין בו פונקציות אחרות מלבד הפתיחה. ניתן לגבשו במבחר עיצובים. הזכוכית ניתנת לזיגוג עם כל סוגי הפרופילים מהעבים ביותר ועד הכי דקים ומהמבריקים ביותר ועד הכי מגורענים.

חלון אלומיניום הזזה

חלונות אלומיניום מסוג זה הם חלונות מוזזים, ממש כמו ארונות ודלתות הזזה. היתרון הגדול הוא בחוסר צורך לפנות מקום לציר הפתיחה. כשמתארגנים בחדר פשוט מזיזים את החלון שלא תופס ולו סנטימטר נוסף של מקום. ניתן לבחור דגם הזזה לצדדים או למעלה ולמטה. הזכוכית ניתנת לזיגוג עם כל סוגי הפרופילים, עבים, דקים, מגורענים ומבריקים.

חלון אלומיניום דריי קיפ

חלונות אלומיניום אלו נפתחים מלמעלה. בשונה מחלונות קיפ הם לא נופלים אלא מוגבלים בפתיחתם. הנפילה מתבצעת עד גבול מסוים שמשאיר את החלון גבוה מספיק ומונע נפילת ילדים ובעלי חיים. זהו חלון בטיחות לכל מי שיש לו משפחה בתחילת דרכה. הזכוכית ניתנת לזיגוג עם כל סוגי הפרופילים, עבים, דקים, מגורענים ומבריקים.

חלונות משולבים

החלונות המשולבים הם הפופולריים ביותר לרכישה. 2 הדגמים שצדו את עיניו של הציבור הישראלי בחלקו הגדול הם חלון דריי קיפ משולב פתיחה וחלון הזזה במצב ניקיון. החלון הראשון מתפקד כמו כל חלון פתיחה רגיל ומאפשר פתיחה של הזגוגית. אבל סגירת הידית ללא נעילה ולאחר מכן הרמתה למעלה מאפשרות לחלון להפוך לדריי קיפ נופל ובטיחותי. החלון השני, חלון הזזה במצב ניקיון, מאופיין בזגוגית מוזזת שהיא גם נפתחת. ניתן להכניס אותה למצב מיוחד, אחרי הסגירה, בו היא נפתחת לכיוונכם. הדבר מאפשר לנקות אותה מבחוץ ללא ציוד עבודה בגובה.