חלון בלגי דקורטיבי, אטום ואיכותי עבור מבני מגורים ומשרדים

אם גם אתם מחפשים את המוצר הבא שלכם לעיצוב הבית והמשרד בתחום האלומיניום והזכוכית, מדובר כמובן על חלון בלגי על גרסאותיו החדשות או המתחדשות. חלון בלגי בשנת 2021 ניתן לעצב בהמון דרכים, החל מהדרך המסורתית עם הפרופיל העבה והמחולק ועד לדקורציות חדשניות שכדאי מאד להכיר. מי שמחפש חלון בלגי דקורטיבי להעשרת מראה המבנה שלו מוזמן לחברת תעשיות אלומיניום כדי להסדיר את המיטב שבתחום זה. אקוסטיקה ברמה גבוהה, בידוד תרמי מושלם ועיצוב באיכות חסרת פשרות מובטחות לרוכשים. מה אתם צריכים לדעת על החלון הבלגי הבא שלכם?

עיצוב המתכת של החלון

המתכת של החלון, או אם תרצו – פרופיל האלומיניום במונחו המקצועי, היא פני העיצוב שלו. אחרי הכל, הזגוגית ברוב המקרים שקופה, למעט דקורציות מיוחדות במינן שיימסר לגביהן מידע בהמשך. הפרופיל יכול להיות מעוצב בהרבה מאד דרכים כדי להבטיח את מראהו המושלם של החלון. האם אתם מחפשים להבליט את הפרופיל שלכם כמו בחלון הבלגי הקלאסי? או אולי לעבור לגרסה המינימליסטית של חלון זה באמצעות פרופיל דק מאד שגורם לזגוגית להיראות כמו מסך? ואולי בכלל מתאים לכם חלון בלגי משבצות? בחרו את הפרופיל המושלם שמשקף את טעמכם בחלונות הבלגיים.

עיצוב הזכוכית ובחירתה

הזכוכית של החלון ניתנת לעיצוב באופן שקוף מלא, שקוף עם התזת חול, בצבעים עדינים מאד שנראים שקופים מקרוב ורק מרחוק ניתן לחוש בגוון, ובמגוון דרכי בידוד. ניתן לרכוש בידוד טריפלקס רב שכבתי עם שכבת הגנת PVB או זכוכית בידודית איכותית. ניתן לזגג את כל סוגי הפרופילים מהפרק הקודם לזגוגיות הללו וליצור עבורכם את החלון הבלגי המושלם.

עיצוב הפרזול והפרונט של החלון

חשוב לבחור בידית שתשקף את הבחירה שלכם. בדקרך כלל הצבע של הידית והצבע של הפרופיל זהים. ניתן לרכוש ידית מסוג "קסם" ללא רוזטה או ידית עם צורה חדה ומלבנית. עיון בדגמי חלון בלגי מספק לכם את כל המידע על פרזול חלונות איכותי שיוסיף המון לעיצובו. פרזול יפה משקף את מראה הפרונט של החלון ועושה ממנו למוצר הדקורטיבי המופלא שתמיד חלמתם עליו בבית שלכם. אל תתפשרו על פחות מכך!