התאמה אישית של חלונות אלומיניום לבית

מעוניינים לדעת כיצד להתאים חלונות אלומיניום לבית? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת גם על פי הצרכים התפעוליים שלכם וגם בהתאם לסגנון העיצוב המבוקש. חלונות אלומיניום לבית מתאימים לשילוב בכל סגנונות העיצוב וניתנים לפתיחה במגוון רחב של דרכים: ציר, הזזה, דריי קיפ או שילובים של הנ"ל. כאן תוכלו לקרוא מהן האפשרויות שלכם לשילוב דגם החלון המושלם לכל חדר בבית.

חלון הזזה – החלון הנפוץ בישראל

חלון הזזה הוא חלון שניתן להזיז את הזגוגית שלו כדי לפתוח אותה. ההזזה יכולה להתבצע לימין או שמאל או בציר למעלה ולמטה. היתרון של החלון הוא בכך שאינו תופס מקום ומאפשר את הפתיחה והסגירה ללא הסתמכות עליו. החיסרון הוא שלא ניתן לנקות את הזגוגית מבחוץ אלא באמצעים תפעוליים מקצועיים של פירוק והרכבה. חלון הזזה פתיחה פותר בעיה זו ומאפשר, לאחר סגירתו, להפוך את הזגוגית למצב פתיחה. בדרך זו אתם מכנסים אותה אליכם ומנקים אותה מבחוץ.

חלון פתיחה – ניתן לניקוי חיצוני ואוטם אקוסטית ברמה הגבוהה ביותר

חלון הפתיחה הוא חלון שיש בו איטום אקוסטי ברמה גבוהה הן בשל עובי הגומייה והן בזכות עובי הזכוכית, שבדרך כלל מגיעה רבודה במרקם טריפלקס רב שכבתי. החלון נפתח לכיוונכם ולא החוצה, מה שמאפשר לכם לנקות את חלקו החיצוני בקלות ללא פירוק או עבודה בגובה.

חלון דריי קיפ לבטיחות ילדים וחיות מחמד

חלון הדריי קיפ שומר עליכם מנפילה ודואג ליקיריכם שלא יגיעו למצב זה. החלון נפתח מלמעלה למטה פתיחה אלכסונית בלבד ועוצר כשהוא במצב אלכסון, בשונה מחלון קיפ רגיל שאינו עוצר ועל כן נפתח החוצה. בדומה לחלון פתיחה, ניתן לשלבו בזכוכית טריפלקס או לבחור עבורו בידודית.

חלון משולב – פתיחה ודריי קיפ

חלונות אלומיניום לבית מסוג זה נחשבים פופולריים למדי. מדוע? משום שהם ניתנים לפתיחה כמו כל חלון פתיחה אחר. ברם, כאשר סוגרים אותם, ניתן להעביר את הידיות שלהם למצב דריי קיפ. אז, הם מתפקדים כמו חלון דריי קיפ רגיל ונופלים כלפי מטה עם הגבלת אלכסון למניעת נפילה. בדרך זו ניתן גם ליהנות מפתיחה מלאה ומאווררת וגם להשתמש במנגנון הדריי קיפ כאשר זה נדרש.