הסדרת חלונות הזזה אלומיניום בכל מבנה

בחירת חלונות הזזה אלומיניום היא אחת הפופולאריות ליישום בתחום הפרזול הביתי. חלון ההזזה מאפשר לכם פתיחה מהירה וגישה יעילה מאד למרחב החיצוני הממוקם מול חדרכם. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד לבחור חלונות הזזה אלומיניום, גיבשנו עבורכם במאמר זה את כל המידע שתזדקקו לו על מנת לעשות זאת כנדרש.

גיבוש פרופיל לחלון ההזזה

פרופיל של חלון הזזה אלומיניום צריך להיות בעובי הזגוגית או קרוב אליה על מנת לאפשר הזזה מהירה, יעילה וקלת משקל ככל האפשר. מבנה הפרופיל עשוי להיות ריבועי או גליל, לבחירתכם. חשוב לגבש מבנה גם עבור הפריסה שלו: מסביב לחלון בלבד (ברירת המחדל אצל רוב הצרכנים) או גם בתוך הזגוגית ליצירת פורמט משבצות (נועד בעיקר להשגת פרטיות פנים ביתית).

קביעת הזיגוג לחלון ההזזה

זיגוג החלון עשוי להיות מונוליטי חד שכבתי, בידודית דו שכבתית או טריפלקס עם שכבת אמצע להגנה מפני פיזור שברי זכוכית. חשוב לבחור בזיגוג שיספק לכם את ההגנה הנדרשת ברמה שאתם צריכים עבור החלון שלכם. חשוב להיוועץ בטכנאי חלונות או במומחי חלונות הזזה אלומיניום בחנות תשתיות אלומיניום ביתיות. בדרך זו תדעו בדיוק מהו סוג הזיגוג עם ההגנות הנדרשות כדי לתפעל בבטחה את חלונכם ולשהות בקרבתו באופן בטיחותי.

עיצוב מסכם לחלון ההזזה

כיצד ייראה חלון ההזזה שלכם במסתכם? האם הזגוגית תהיה שקופה? התזת חול? גוון מים קל? האם הפרופיל יהיה דק (עם זכוכית דקה) או עבה (עם זכוכית עבה, בהתאם)? בדרך כלל בחדר גדול נהוג לבחור פרופיל עבה ובחדר קטן פרופיל דק כדי לשמר את הפרספקטיבה המרחבית. כיצד ייראה הצבע של הפרופיל? שחור? עץ? לבן? גוון אחר? מומלץ לקבוע את זהותו של גוון הפרופיל בהתאם לעיצוב בסביבת החלון. משקופי הדלת, סוג הצבע הלבן בקירות (לבן או שמנת) ועוד תשתיות קבע בסביבה עשויות להעיד על סוג הצבע הנדרש לפרופיל חלונות הזזה אלומיניום בחדרים השונים.

חלון הזזה ברמה אחרת – בחנות מוצרי אלומיניום

חלון הזזה של חנות מוצרי אלומיניום נחשב עמיד יותר, אקוסטי יותר, אוטם יותר וקל הרבה יותר לשימוש מהממוצע. רכישת חלונות הזזה אלומיניום בחנות מוצרי אלומיניום מספקת לכם בטוחה גם ברמת ההגנה של הזיגוג שבחרתם. בכך, אתם מבטיחים מוצר מן החלומות שיספק לכם הגנה אולטימטיבית ועיצוב חסר תקדים.