דלת פתיחה חדשה "אלון"

דלת אלון" של אלובין נבחרה לשימוש בעיר הבה"דים החדשה המוקמת בנגב.

לאור דרישה שעלתה מצד משרד הביטחון לשימוש באלמנטים המתאימים לאורח החיים הצבאי ולריבוי משתמשים תוך הקפדה על סגנון עיצוב מודרני כיאה לצבא של שנות ה- 2000, הוחלט על שימוש בדלת אלון של אלובין

חברת אלובין משיקה מוצר חדש שאך יצא לשוק וכבר מצא עצמו מגויס להגנה על המולדת. מדובר בדלת הפתיחה מדגם אלון המותאמת למפתחים גדולים עם אפשרות ליכולת עבודה בתנאי לחץ או פעילויות רבות דוגמת בתי חולים, בתי ספר, מלונות, תחנות רכבת/אוטובוס שדות תעופה וכו'. במקרה זה כאמור, תשמש הדלת במקומות בעלי פעילות אינטנסיבית במיוחד של מעבר אנשים רבים- בסיסי צה"ל החדשים הנבנים בימים אלו בקרבת באר שבע.

דלת אלון הינה דלת מודולרית הניתנת לבנייה גם כדלת חד-כנפית, וגם כדו כנפית ("פנדל"), עם קבועים בצדדים. הדלת ניתנת לשילוב עם קיר מסך CW-55 של אלובין. עיצוב הדלת נעשה בצורה המקובלת כיום – כנף ומשקוף במישור אחד הנותנים מראה מודרני ומעודכן. פרופילי דלת אלון בנויים מראש ל"עבודה קשה" – תשומת לב מיוחדת ניתנה לאזורי החיבור של הצירים לדלת אשר עובו במיוחד כדי למנוע את שקיעתה, גם במקרים בהם מדובר במפתחים גדולים: 2.50X3.00 מ' עם זיגוג בידודית של עד 37 מ"מ. דלת מסוג זה חייבת שתהיה מצוידת גם בפרזול מיוחד המתאים לתנאים הנ"ל. הידיות חייבות להיות חזקות ומאסיביות על מנת לעמוד בכמות גבוהה של פתיחות ובהתאמה לגודל הדלת ולייעודה. דלת אלון.

תוכננה מלכתחילה עם אפשרות להכיל את כל החידושים בעולם הדלתות: מחזירי שמן נסתרים (מחזיר השמן שתפקידו למנוע טריקת הדלת נמצא בתוך הפרופילים של הצורה החבויה), נעילות חכמות המאפשרות פיקוח ופתיחת/נעילת הדלת מרחוק. הדלת מתוכננת כך שכל החיווטים נסתרים בתוך פרופילי הדלת. הפרזול בדלת נשען בעיקר על מנעולים ומנגנונים של חברות "Eco" ו "iseo" הידועות ברמת הפרזול הגבוהה שלהן.  

מפרט טכני, דלת אלון: 

תכונות עיקריות:

  • הרכבה קלה במיוחד – 7 פרופילים בלבד.
  • משקוף / כנף באותו מישור.
  • ציר סימטרי – אותו ציר משמש לפתיחה פנימה והחוצה
  • אפשרות למפתחים גדולים – 2.45 מ' רוחב X 3.00 מ' גובה. (* בקרוב נפרסם תוצאות בדיקת תקן במכון התקנים הישראלי). 
  • מחזיר שמן סמוי + מקום לכל החיווטים הנדרשים היום לדלתות "חכמות"
  • אפשרות לכל סוגי המנעולים הקימים כולל מנעולים חכמים מהמתקדמים ביותר בשוק (תוצרת Iseo/   eco )