דלתות פתיחה בלגיות לכניסה אחורית לבית בהתאמה אישית

אם אתם מחפשים פתרון מקורי של פעם לעיבוי רחבת הכניסה האחורית של הבית הפרטי שלכם ליציאה כיפית לחצר ופריסת נוף טבעי רחב לנגד עיניכם, עבו אותה עם דלת פתיחה בלגית. באופן כללי, דלתות פתיחה בלגיות מספקות ללקוח את כל מה שהוא צריך כדי ליהנות מעיצוב חסר תקדים בביתו. מהם היתרונות של דלתות פתיחה בלגיות וכיצד ניתן לגבש עבורן עיצוב נדיר באמת? להלן פריטי המידע שלא כדאי לפספס.

תכנון הזגוגיות של הדלת

הזגוגיות צריכות להתבסס על הגנה הן מפני התנפצות והן כאמצעי מבודד. אנו ממליצים על זכוכית בידודית או בעל מנגנון ההגנה המשולש טריפלקס, המבוסס על 2 שכבות זכוכית ושכבה שלישית של הגנת PVB פלסטי ביניהן. את 2 סוגי הזגוגיות ניתן לזגג עם כל סוג של פרופיל. בפרק הבא של מאמר זה נספק מידע על סוגי הפרופילים האפשריים לזיגוג עם הזכוכיות. השקעה בעיצוב שלהן תתרום תרומה מכרעת למראה הדלת הסופי. דלתות פתיחה בלגיות לא חייבות להיות 100% משתקפות. ניתן להטמיע בחלק מהשטח שלהן התזת חול, או אפילו לבחור עבורן צבע לא שקוף במרקם עדין לשילוב גוני מוצלח בהתבוננות מרחוק.

תכנון הפרופילים של הדלתות

הפרופילים של הדלתות שניתן לבחור אינם מעטים. ראשית כל, נדון בצורה בה הם מוטמעים: ניתן לבחור בצורה של מסגרת לבד, או בצורות פנימיות כמו חלוקת הדלת ל- 2 חלקים עם קו אמצעי או דלת משבצות. במידה ואתם בוחרים דלת מסגרת יש לכם 2 דרכים לגבש את העיצוב. האחת היא לבחור פרופיל עבה שניתן לראותו מכל זווית, והשנייה היא לגבש פרופיל דק עד כדי כך שהוא ישווה לדלת שלכם מראה של מסך. על מנת לגרום לזה לקרות, מומלץ לבחור דגם מואפל מעט של הזכוכית. חשוב לבחור גם בטקסטורה המתאימה, לדידכם, עבור הפרופיל, מגורענת או מבריקה.

גיבוש ידיות הפרזול של הדלתות

ידיות הפרזול עשויות להיות צילינדריות ללא מגע מנעול או ידיות מנעול שמשפעות ממנו כאשר הוא פתוח ולא זזות כאשר הוא נעול. בדרך כלל, ידיות צילינדריות או סטטיות מסוג אחר הן ידיות חוץ וידיות מנעול אופקיות הן ידיות הפנים של אותן דלתות פתיחה בלגיות.