דלתות פתיחה אלומיניום ליציאה מהבית לחצר

דלתות פתיחה אלומיניום משמשות, בדרך כלל, ליציאה מהבית למתחם חיצוני הממוקם בסמוך לו, למשל לחצר. אם יש לכם חצר ירוקה ופורחת ומאחוריה נמצא הבית שלכם, בקיר החיץ מאד מתבקש להטמיע דלתות פתיחה אלומיניום. דלתות אלו מאפשרות לכם להגשים מספר תמורות חשוב: ליהנות מדלת חזקה, אלחלד ויציבה ומנופי חצר מרשימים בכל עת, משום שהחלק העיקרי של הדלת, בשונה מהפרופיל, מבוסס על זכוכית. כיצד, אם כן, מומלץ לבחור דלתות פתיחה אלומיניום? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם צריכים לגבש אצלכם את הדלת הייחודית.

גיבוש סגנון הפתיחה של הדלת

גיבוש סגנון הפתיחה עשוי להיות חד כנף או דו כנף. דלת חד כנפית מבוססת על התקן פתיחה אחד שיכול להיות מגובש ליד פלטת זכוכית סטטית או משקוף. דלת דו כנפית מבוססת על התקן פתיחה דואלי. יש בו 2 דלתות שנפתחות אחת כנגד השנייה ונסגרות אחת לקראת השנייה. מומלץ להתקין עוצר דלת ופרזול לנעילתה עליו בתחתית של כל כנף על מנת ליהנות ממרחב פתוח ופרוס עם הדלתות בצדדים בשעות היומיום.

גיבוש מבנה הזכוכית של הדלת ועיצובו

מבנה הזכוכית צריך להיות מבוסס על הגנה פיזית. זכוכית היא חומר מתנפץ ולכן, בתחום כמו דלתות פתיחה אלומיניום ישנם מנגנוני הגנה שנדרשים לדלת שלכם. לדוגמה, דלת רבודה. דלת זו מבוססת על מספר שכבות של זכוכית עם הגנה ביניהן, שייעודהּ הוא למנוע התנפצות ולחזק את הדלת. עיצוב הזכוכית עשוי להתהוות סגנון שקוף לחלוטין, שקוף מוסתר עם התזת חול או בצבעים. ניתן לשלב עיצוב שחלק מהזכוכית ייראה שקוף או בצבע או בטקסטורה מסוימת וחלק אחר ייראה שונה.

גיבוש פריסת הפרופיל ועיצובו על הדלת

דלתות פתיחה אלומיניום מבוססות על פרופיל אלומיניום שנבחר על פי התאמתו למשתמש. ניתן לבחור פרופיל אלומיניום שמקיף את הדלת, פרופיל אלומיניום שחוצה אותה או שמחלק אותה למשבצות. ניתן לגבש את פרופיל האלומיניום במגוון צבעים, גוונים וצורות שונות. בחנות תעשיות אלומיניום ייחודית ניתן לבחור את עיצוב הפרופילים המשקף את שביעות רצונכם ולהזמין התקנה של הדלת הנבחרת, על בסיסו. הבחירה תתבצע בהדמיית מחשב מקצועית עם מפרט דלתות מלא.