דלתות הזזה בלגיות להעשרת מבוא החצר בבית הלקוח

אין ספק כי דלתות הזזה בלגיות הן מהסממנים הבולטים להעשרת רחבת הכניסה לבית, במיוחד אם מדובר בכניסה אחורית או ביציאה לחצר. הדלת הבלגית מאפשרת גם בטיחות וגם תצפית דמוית-חלון, ועל כן היא מאד פופולרית בקרב דיירי בתים פרטיים. כיצד מומלץ לבחור דלתות הזזה בלגיות לבית? להלן המידע המלא שתצטרכו על מנת לצאת לדרך.

גיבוש סוג הזגוגית

ניתן לבחור זגוגית בידודית או זגוגית טריפלקס עם 3 שכבות, ביניהן שכבת הגנה עם PVB פלסטי. 2 סוגי הזכוכיות ניתנות לזיגוג עם כל סוגי הפרופלים, עליהם נפרט בפרק הבא. חשוב להשקיע בעיצוב הזכוכית גם בנושא רמת החספוס שלה: 100% חלקה, 100% התזת חול, התזת חול חלקית, או עיטור הזגוגית בצבע בגימור עדין שלא יחרוג מהאלמנט המשתקף כשמביטים מקרוב.

קביעת עיצוב הפרופיל

פרופילים עבור דלתות הזזה בלגיות עשויים להיות עבים, דקים, מבריקים או מגורענים. מהי המשמעות של כל אחד מהם? פרופיל עבה מבטא את עיצוב הדלת הבלגית הקלאסית, בה הפרופיל מקבל נוכחות שהיא לפחות שווה לזו של הזכוכית ולעתים למעלה ממנה, כשהאחרונה נתפסת כרכיב משני בלבד. לעומת זאת, פרופיל דק מבטא את העיצוב המודרני בו הדלת נראית כמו מסך טלוויזיה ענק. במקרה של בחירה בפרופיל כזה, מומלץ לבחור זכוכית קצת יותר מואפלת ומעט פחות שקופה כדי להשיג את האפקט הזה בצורה הטובה ביותר. פרופיל מבריק מתאים בדרך כלל לעיצוב מודרני, בעוד פרופיל מגורען לעיצוב אותנטי.

גיבוש הפרזול על גבי הדלת

מבחר ידיות פרזול ניתנות להסדרה על הדלת. בחלק החיצוני בו נמצאת החצר ניתן לבחור ידית דחיפה אופקית או אנכית או ידית מנעול. בחלק הפנימי של הבית ניתן לבחור ידית מנעול מעוצבת ממגוון אפשרויות העיצוב בהדמיית המחשב של אלובין תעשיות אלומיניום.

קביעת דגם הדלת הסופי

דלתות הזזה בלגיות נבחרות על ידי הלקוח באמצעות הדמיית המחשב של אלובין תעשיות אלומיניום. השירות כולל ייעוץ, הובלה והתקנה. הדלתות מאופיינות ברמה גבוהה גם בפאן הפונקציונאלי שכן הן ניחנות גם באקוסטיקה ברמה גבוהה מאד וגם בבידוד תרמי איכותי שניתן למצוא במעט מאד דלתות. הדבר מסייע במיוחד בימי החורף הקרים.