דלתות הזזה אלומיניום למרפסות חיץ עם הבית

דלתות הזזה אלומיניום מספקות פתרון לכל מתחם שהקצאת המקום בו דלה. בדרך זו אתם מבטיחים כי יהיה לכם מקום לפתוח את הדלת משום שהיא לא מזדקרת לשום מקום אלא זזה ימינה או שמאלה. היכן משתמשים בהתקן כמו דלתות הזזה אלומיניום? ביציאה לחצר הבית, או בכניסה אליו ממנה. אם יש לכם קיר חיץ בין החצר לבין הבית והמרחב צפוף ביניהם, פתרון הבקרה המושלם הוא מערך של דלתות הזזה אלומיניום. כיצד יש לגבש את דגם הדלתות שלכם?

בחירת הדגם על פי גודל המפתח

מפתח קטן-בינוני יצריך 2 דלתות הזזה ומפתח גדול יצריך 3 דלתות הזזה. אופן תפעול הדלתות הוא כמו של אקורדיון. הן מתקפלות אחת על השנייה וכאשר הן נסגרות הן גוררות אחת את השנייה כדי ליצור את החיץ הנדרש. חשוב להזמין מודדים מקצועיים לבית ולגבש את הגודל הנדרש או לבחור באמצעות הדמיית מחשב את פתרון הסגירה המושלם למרפסת ולבית שלכם.

גיבוש עיצוב הזכוכית על גבי הדלת

עיצוב הזכוכית שעל הדלת יכול להתבסס על מרקם שקוף או בצבעי זכוכית. ניתן לבחור גם דגם התזת חול להסתרת חלק מהמתחם או כולו. הדלת עשויה להיות בהתזת חול מלאה או חלקית, על פי תכנון המשתמש. חשוב להקנות לדלתות ההזזה שלכם את קו עיצוב הזכוכית המבוקש ולעבות אותו במנגנוני הגנה נדרשים. זכוכית הוא מוצר שחייב להיות מוגן מהתנפצות. אנו ממליצים, למשל, על הגנה רבודה, עם מספר פלטות זכוכית וחומרים כמו PVB ופלסטיק ביניהם – לשמירה על חוזק הפלטות.

פרזול על דלתות ההזזה

דלתות הזזה אלומיניום יכולות להתאפיין בפרזול ידיות או להיות מוזזות באמצעות הפלטות עצמן, ללא ידיות. הבחירה בידכם. ניתן לבסס על הדלת ידיות מאונכות נפולות, ידיות ציר אופקיות או אנכיות או פשוט ידיות קטנות ועגולות המעוצבות ויזואלית בלבד. הידיות בדלתות הזזה נבחרות, לרוב, מטעמים דקורטיביים, שכן הפלטות קלות מאד להזזה עצמית.

תכנון עיצוב פרופילי האלומיניום

את פרופילי האלומיניום חשוב לדעת לתכנן כנדרש, לבחור את הפריסה שלהם כפריסת מסגרת או על הזכוכיות במרקם משבצות. יש לבחור את צבע פרופיל האלומיניום המתאים למרחב הדלתות שלכם. מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב של חברת תעשיות אלומיניום מקצועית לביצוע הבחירה המושלמת.