דלתות בלגיות מבית אלובין – לפתוח דלת לעיצוב חכם ואיכותי

איכות, עיצוב ברמה גבוהה והצע ענק של אפשרויות הפכו את הדלתות הבלגיות לבחירה מועדפת על ידי מעצבים, אדריכלים ובעלי בתים בכל העולם. דלת בלגית מחברת בין האינטימיות שבבית ובין העולם שבחוץ, מכניסה פנימה אור טבעי ורך ומשתלבת בקלות, בזכות מגוון רחב של אפשרויות, בעיצוב ההומוגני והאורגני של החלל.

אז איך בוחרים דלת בלגית לבית או למשרד?

ההבדלים בין דלתות בלגיות שונות עומדים על ארבעה דברים עיקריים: אופן הפתיחה, העיצוב והאסתטיקה, אביזרים מיוחדים והתאמת סוג הזיגוג. זאת לצד הגדלים השונים וההתאמות האישיות שמציעה אלובין.

אופן הפתיחה: דלתות בלגיות מגיעות במגוון וריאציות של פתיחה. דלתות הנפתחות על ציר הן הדלתות הסטנדרטיות, המחוברות למשקוף באמצעות צירים ונפתחות כלפי פנים או חוץ, בהתאם לבחירה. דלתות הזזה מורכבות ממספר כנפיים המשתנות כמובן לפי גודל ועיצוב המפתח והן נעות על מסילה המותקנת על הרצפה.

עיצוב הדלת: הדלת הבלגית יכולה לשנות ברגע את האווירה בחלל ולכן חשוב להשקיע מחשבה בבחירת העיצוב. דלתות בלגיות שונות זו מזו בצבעי מסגרות האלומיניום, סוגי הידיות וסוג הזיגוג שמשפיע גם הוא על המראה. לפני הבחירה בדלת זו או אחרת מומלץ לבחון את כל הדגמים ולהשקיע מחשבה בשאלה איך הדלתות משתלבות בחלל הבית.

אביזרים והתאמות ייחודיות: בבחירת דלת בלגית זו או אחרת כדאי להשקיע מחשבה בבחירת מנגנון הנעילה הנוח ביותר כולל ההחלטה האם לבחור בנעילה חשמלית או ידנית, סוג ההצללה והאם יש צורך בתריס או צלון פנימי ועוד.

התאמת סוג הזיגוג: איזה זיגוג יקבל החלון ומה יהיה עובי הזיגוג. עובי הזיגוג ישפיע על תחושת הפרטיות ועל סוג הבידוד.

דלתות בלגיות של אלובין – בחירה שמבטיחה איכות ללא פשרות

כשמדובר על התקנת דלת לבית, למשרד או לכל מבנה אחר, אסור להתפשר. קולקציית הדלתות הבלגיות של אלובין ניצבת כבחירה ראשונה של לקוחות מכל רחבי הארץ, שפוגשים במומחיות, בבקרת האיכות ובהצע הרחב, הכולל גם התאמה מיוחדת לכל מבנה.

הפרופיל של הדלתות שתמצאו בקטלוג של אלובין עשוי מאלומיניום. זוהי נקודת פתיחה טובה, שכן האלומיניום מבטיח תכונות אל-חלד גם בתוך המבנה וגם מחוצה לו. העמידות בתנאי מזג אוויר שונים, במיוחד בארץ לחה וחמה כמו ישראל, היא משמעותית. הוספה של דלת רשת איכותית מאפשרת סירקולציה של אוויר והפחתת הצורך בשימוש במזגן או באמצעי קירור אחרים בקיץ.

בנוסף, כל פרט קטן מקבל התייחסות בתהליך ההתאמה של הדלתות לצרכי הלקוח. מבחירת הצירים דרך מבנה ורוחב הפרופיל ועד לסוג הפתיחה של הדלת, הצוותים המקצועיים של אלובין משקיעים זמן וסבלנות בגיבוש הרעיון לבחירת הדלת המדויקת לחלל ולדרישות הלקוחות.

בין אם אתם בדרך לשיפוץ הבית או מתכננים ומעצבים בית חדש, הגיע הזמן לבחור באיכות. הדלתות הבלגיות של אלובין הן הבחירה הטבעית לכל מבנה שבו אסתטיקה, נוחות, אור טבעי וחסכון במשאבים הם חלק מהתוכנית העיצובית.

להצצה לקטלוג ולעזרה בהתאמה אישית – צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

מוצרים רלוונטיים שעשויים לעניין אותך