דלתות אלומיניום מעוצבות למפתחי הבית

דלתות אלומיניום מעוצבות משמשות בחצרות של בתים פרטיים כמעבר לפנים הבית. נהוג להתקין אותן בסלונים או מטבחים שהיציאה שלהם היא לכיוון החצר. הדלתות מבוססות על פרופילי אלומיניום מעוצבים ועיצוב זכוכיות ייחודי. על מנת לבחור את דלת האלומיניום המושלמת למפתח שלכם, אנו מציגים לכם מספר אפשרויות למימוש: קריאה מהנה!

דלתות פתיחה ליציאה לחצר

ניתן להתקין דלת אחת, דלת ולידה פלטת זכוכית או זוג דלתות פתיחה שנפתח החוצה ונסגר לכיוון מרכז השטח. דלתות אלו ניתנות לעיצוב במגוון דרכים, הן בזכוכית עצמה והן בפרופילים. הדלתות מתאימות למתחמים עם מרחבים גדולים המאפשרים את ביצוע הפתיחה. במתחמים צרים בהם מבקשים לחסוך מקום, ניתן להסדיר התקנת דלתות אלומיניום הזזה.

דלתות הזזה ליציאה לחצר

ניתן להזמין דלתות הזזה עם ידיות או בלעדיהן. הדלתות מתאימות למפתחים קטנים, בינוניים או גדולים. ככל שהמפתח גדול יותר, יידרשו יותר דלתות הזזה. 2 דלתות הזזה משרתות מתחמים קטנים ובינוניים ושלוש דלתות הזזה משרתות מתחמי פתיחה רחבי יריעה. דלתות אלומיניום הזזה ניתן לעצב במגוון דרכים הן בזכוכית והן בפריסה של הפרופילים, ועל כך נלמד בפרקים הבאים.

עיצוב הזכוכית בדלתות ההזזה

עיצוב הזכוכית בדלתות ההזזה נעשה במגוון דרכים: ניתן להותירו שקוף, להטמיע בו גוון קל שייקח את האלמנט השקוף לכיוון המעוצב או לשלוט באופן ההשתקפות של הזכוכית, למשל באמצעות התזת חול. לעיצוב הזכוכית משמעות דקורטיבית והנדסית, משום שסוגו קובע האם הדלת תשתקף מהצד השני או לא. לכן, עיצוב הזכוכית צריך להיעשות על פי העדפתכם העיצובית וגם על פי אופן ההתנהלות הנדרש בפועל בחצר שלכם. מומלץ לבחור תמיד בדגם בטיחות, למשל זכוכית רבודה עם שכבת מגן בין הפלטות החיצוניות והפנימיות.

עיצוב הפרופילים ופריסתם על הדלתות

דלתות אלומיניום מבוססות, איך לא, על פרופילי אלומיניום. הם יכולים להתהוות בסגנון מסגרת, כשהדלת עצמה שקופה בלבד, או בסגנון של פרופילים בלגיים על פי פריסה ייחודית. את הפריסה ניתן לבחור בחברת תעשיות אלומיניום מקצועית אשר תציג לכם את סגנון הדלתות האפשרי לבחירה. עיצוב הפרופילים בסגנון שיתאים למתחם שלכם יסגור למעשה את דגם הדלת הנדרש ויאפשר לכם להזמין התקנה במיקום המבוקש.