דגמים שונים של דלתות אלומיניום למשרד

במאמר זה נציג בפניכם דגמים שונים של דלתות אלומיניום למשרד. דלתות אלומיניום אלה משרות עוצמה דקורטיבית חסרת תקדים במשרד שלכם משום שהן לא מבוססות רק על אלומיניום אלא גם על זכוכית. בדרך זו אתם יכולים ליהנות ממרחבים מרשימים בחוץ, ולזכות את האורחים שלכם במראה דלת מעוצבת למשעי, בסגנון מודרני ייחודי. להלן אפשרויות בחירת הדלתות למשרדיכם.

דלת אלומיניום עם מסגרת כהה והתזת חול

הדלת היא דלת מסגרת עץ המבוססת על פלטה שקופה שבחלקה ישנה התזת חול. התזת חול מאפשרת הסתרה של חלק מהמתחם המשרדי ובכך שמירה על פרטיותכם וגם עיצוב על פי דרככם. אם הלוגו שלכם, למשל, ממוקם בסמוך לדלת ומבוסס אף הוא על התזת חול, דלת זו יכולה  להשתלב יפה במרחב בקרת הכניסה. סגנון: פתיחה. ביצוע התנועה: באמצעות ידית דחיפה אנכית.

דלת אלומיניום מחולקת

דלת אלומיניום זו מכילה פלטת זכוכית ומסגרת מלאה. במרכז המסגרת יוצא קו אופקי המקביל לחלק העליון והתחתון שלה ובכך מחלק את הדלת לשתיים. ניתן להזמין דלת אחת כזו או זוג דלתות. ניתן, כשמזמינים דלת אחת, להקדיש את המרחב המשני להטמעת פלטה מעוצבת סטטית בעלת מראה דומה וממשיך. דלתות אלומיניום למשרד מסוג זה ניתן לעצב בסגנונות המודרניים, עם צבעים כחולים ובהירים בפרופיל האלומיניום. סגנון: פתיחה. ביצוע התנועה: באמצעות ידית מנעול אופקית בצבע שחור.

דלת אלומיניום מסך

דלת אלומיניום שנראית כמו מסך. הפרופיל שלה דק מאד ומפנה את עיקר השטח לזכוכית. ניתן לבחור דגם מסך שקוף מלא או ללא השתקפות, עם כהות מסוימת בדלת. דלת זו מתאימה למרחבים גדולים בהם הכניסה למשרד מתבצעת ממפתח רחב יריעה. סגנון: הזזה. ביצוע התנועה: באמצעות דחיפת הדלת ימינה או שמאלה ללא ידיות עזר. הדלת, על אף הגודל שלה, נחשבת מאד קלה והזזה והחרה ונעה על מסילות עזר המסייעות בתנועה חלקה ונוחה.

בחירה מושלמת של הדלתות למשרד

דלתות אלומיניום למשרד יש לבחור בהדמיית מחשב של חברת תעשיות אלומיניום ובכך ליהנות גם מדגם מעוצב באופן מקצועי, גם מסגנון פתיחה מבוקש וגם מדלת איכותית שתיהנו להשתמש בה בכל עת שתידרשו. דלתות אלומיניום למשרד מחברת אלומיניום יצרו במשרד שלכם רמה אחרת!