דברים שחשוב לדעת על חלונות הזזה אלומיניום

חלונות הזזה מאלומיניום ניתנים להזזה לתוך פיר בקיר או לתוך זגוגית קיימת. ההזזה חוסכת מקום בפתיחת החלון ועל כן מאפשרת למשתמש להתנהל בנוחיות. החיסרון של גישת פתיחה מסוג זה הוא שלא ניתן לנקות את הזגוגית מבחוץ, אלא בפירוק מקצועי. במאמר זה נציג מספר דגמים של חלונות הזזה שכדאי שתכירו לפני הרכישה.

חלון הזזה סטנדרטי

חלון ההזזה הסטנדרטי עשוי להיות מבוסס על זגוגית אחת למפתחים קטנים או 2 זגוגיות למפתחים גדולים ובינוניים ברוחבם. חלונות הזזה אלומיניום עם זגוגית אחת ניתן לפתיחה באמצעות חציבת פיר בקיר המהווה כיס עבורו. ניתן לשלוף את החלון החוצה באמצעות ידית שנמצאת בקצהו ולא מוכנסת לפיר. כאשר רוכשים חלון למפתח גדול אין צורך בחציבת הפיר, רק בהתקנת הזגוגית במצב סטטי ולידה, זגוגית הזזה במצב דינאמי, אותה ניתן להזיז לכיוונה של הסטטית. אפשרות נוספת היא להתקין מנגנון הזזה גם בזגוגית הראשונה, ואז שתיהן ברות הזזה, כשכל פעם שמשתמשים באחת, השנייה משמשת כמשענת.

חלון הזזה שניתן לניקיון חיצוני

חלונות הזזה אלומיניום מסוג זה ניתן להפוך לחלונות פתיחה. לאחר שסוגרים את הזגוגית, לוחצים על מנגנון בידית ששולף את הזגוגית ומשחרר אותה ממצב הזזה, מה שמאפשר את פתיחתה כמו בכל חלון פתיחה אחר. הדבר מאפשר לנקות את הזגוגית לפני שמשתמשים בה שוב כחלון הזזה, וזה מספק יתרון עצום למשתמש. הוא גם נהנה מחלון הזזה שלא תופס מקום וגם משתמש בו מעת לעת כחלון פתיחה על מנת להשלים את הניקיון מבחוץ.

בחירת פרופילים לחלונות הזזה אלומיניום

את בחירתם של פרופילי חלונות הזזה אלומיניום מבצעים בהדמיית מחשב של חברת זיגוג ומוצרי אלומיניום. בחברת אלובין תעשיות אלומיניום ניתן למצוא את חלון ההזזה המושלם עם פרופיל גוף אלומיניום. ניתן לבחור בפרופיל מגורען במצב כהה או בפרופיל מבריק המשדר יותר בהירות. ניתן לבחור בפרופיל המפגין נוכחות בחלון או בפרופיל בסגנון יפני המייצר מינימליזם ומפנה את המקום בעיקרו לזגוגית, מה שיוצר מראה של מסך טלוויזיה. בחירתם של הפרופילים מאד חשובה ליישום באמצעות אמות מידה עיצוביות ביחס לחדר בו החלון עומד להיות מותקן. לכן, חשוב להימצא בו במהלך הבחירה כדי להבטיח את הצלחתה.