בניינים עם קירות מסך מרהיבי עין מזכוכית

עיצוב קירות מסך על גבי בניינים להסבת מראה מודרני! אם אתם מתכננים לבנות בניין חדש במראה של היום, קיר המסך הוא בדיוק מה שאתם מחפשים! מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לגבש עיצוב של קיר מסך? להלן כל מה שתצטרכו לדעת כדי לדאוג למראה אקסקלוסיבי במיוחד בבניין העתידי.

עיצוב זגוגיות של בניין

זגוגיות בניין עשויות להיות שקופות אך לרוב יהיו מואפלות מעט מזכוכית שקופה רגילה ויש לכך לא מעט סיבות: עם האפלה ניתן ליצור הבדלים בולטים יותר בין גווני הזכוכית לגווני הפרופילים שמסביבה, עליהם נלמד בהמשך, עם האפלה ניתן ליצור אפקט מסך ועם האפלה דיירי ובעלי משרדי הבניין יזכו להצללה טובה יותר ועל כן הגנה טובה מן השמש בפועל. כמובן שמדובר, לרוב, בהאפלה קלה ולא בהחשכה.

עיצוב פרופילי אלומיניום לקיר מסך בבניין

פרופילי אלומיניום שנועדו לבניינים יכולים להיות עבים או דקים. פרופיל עבה מציג את קווי המתאר שלו גם כאשר מתבוננים בבניין מרחוק. לדוגמה, אם אתם נוסעים במכונית ומהכביש המהיר המרוחק רואים בניין חלונות בצבע לבן, סימן שמסגרות החלונות שלו הן בצבע זה, מה שאומר שמדובר בפרופיל עבה מאד המאפשר צפייה מכזה מרחק. לעומת זאת, פרופיל דק לא מאפשר צפייה בו גם כאשר מאד קרובים ליעד. הוא מפנה את עיקר תשומת הלב לזגוגית ועל כן יוצר לה אפקט מסך. זה רעיון שמשתלב מאד יפה עם האלמנט המודרני העכשווי בשל המינימליזם שלו. במקרה בו בוחרים קונסטרוקציה שכזו חשוב שהזכוכית תהיה מואפלת כדי ליצור את אפקט המסך באופן מרשים. הכהות של הזכוכית תגרום לעוצמה העיצובית הנדרשת וליכולת להתבונן על הבניין מרחוק.

הדמיית מחשב מסכמת לפני בחירת קיר המסך

ליזמי קירות מסך מבניכם, מומלץ לתכנן אותם בהדמיית מחשב של חברת תעשיות אלומיניום. הדמיה זו תספק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב קירות מסך מקצועי ותציג את התצורה הסופית שלהם לפני בחירתם. בדרך זו אתם יודעים שבחרתם נכון, על פי סוג העיצוב שביקשתם להביע. כמובן שהבחירה תבוא לידי ביטוי גם בייעוץ עם מומחי החברה שילוו אתכם ויסייעו לכם לגבש קיר מסך מושלם המתאים לתוצאה הדקורטיבית שאתם מבקשים להשיג.