בחירה פונקציונאלית ושימושית של חלונות אלומיניום למשרד

מעוניינים לדעת כיצד לבחור חלונות אלומיניום למשרד? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם צריכים בשביל להשכיל לבחור את הדגם המושלם של בקרת כיוון האוויר שלכם. חלונות אלומיניום למשרד מספקים לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לעצב את החלל המשרדי כנדרש וגם לפתוח את החלונות באופן פונקציונאלי המתאים לשימושכם.

חלונות הזזה משרדיים

חלונות הזזה הם הדגמים הסטנדרטיים של חלונות כפי שמוכרים לרובנו. היתרון שלהם גלום בכך שאין הקצאת מקום בעת הפתיחה. היא פשוט נעשית מימין לשמאל או משמאל לימין ללא צורך בנפח. החלונות הללו צריכים לעבור תחזוקת ניקיון, כולל פירוק והעברת חומרים מבחוץ. אם אתם מעוניינים לחסוך בפרוצדורה זו, ניתן להשקיע מעט יותר בדגם הזזה-פתיחה. בשגרה זהו חלון הזזה אבל ניתן, באמצעות סגירתו, להפוך את הידית שלו לידית פתיחה, להסיט את הזגוגית אליכם ולנקות.

חלונות פתיחה משרדיים

חלונות הפתיחה המשרדיים מתחלקים לשלושה סוגים, פתיחה רגילה, פתיחת קיפ ופתיחת דריי קיפ. חלון פתיחה רגילה הוא חלון שהזגוגית שלו נעה לכיוונכם במהלך הפתיחה. חלונות אלומיניום למשרד מסוג זה ניתנים לניקיון בקלות משום שהם בתוכו כאשר הם פתוחים ולכן אין צורך בעובד ניקיון עם הכשרת עבודה לגובה או בפירוק יקר ומורכב. חלון קיפ הוא ההיפך של חלון ההזזה. הוא נפתח החוצה וזאת משום שזהו חלון נופל. רק החלק העליון שלו נופל לכיוונכם, בשעה שהחלק התחתון נע החוצה כדי למנוע מצב של נפילה עם עוברים ושבים במשרד. שדרוגו של חלון הקיפ הוא חלון הדריי קיפ שמבצע את אותה תמורה רק בהגבלה. הוא ננעל כאשר סף הפתיחה מגיע לאלכסון צר. ניתן לשלב חלונות אלומיניום למשרד שהם פתיחה וגם דריי קיפ. לאחר שסוגרים אותם ניתן להעביר את הידית למצב דריי קיפ ולפתוח בסגנון זה.

בחירת עיצוב הפרופיל עבור החלונות

על מנת לבחור עיצוב עבור חלונות אלומיניום למשרד מומלץ לגשת לחברת מומחים למוצרי אלומיניום כמו אלובין תעשיות אלומיניום. בחברה זו ניתן לבחור באמצעות הדמיית מחשב את עיצוב הפרופיל המושלם מכל סוג: עבה, דק, מגורען או מבריק. בואו למצוא את עיצוב החלונות המושלם שייקח את המשרד שלכם למעלה הדקורטיבית הבאה!