אפיון פרופיל בלגי בכל מבנה בהצלחה יתרה

פרופיל בלגי הוא המסגרת של הדלת והחלון שלכם. הפרופיל עשוי אלומיניום ועל כן מקנה למשתמש תכונות אלחלד גם בתוך המבנה וגם מחוצה לו. כיצד מומלץ לבחור פרופיל בלגי? במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע המתבקש על בחירת הפרופיל המתאים לחלונות בתיכם. אנו נספק רעיונות לגיבוש המבנה של הפרופיל והעיצוב שלו וכן אודות אופן הפריסה על גבי החלון.

מבנה הפרופיל המבוקש

הפרופיל צריך להתגבש במבנה שיגשים את המטרות שלכם. האם אתם מעוניינים בחלון נוף עם צפייה מלאה החוצה או בחלון הסתרה? האם אתם מעוניינים בחלון בעל מבנה פרופיל בלגי גלילי או מלבני? ניתן לבחור פרופיל עם מסגרת סביב הזכוכית בלבד או דגם משבצות עם מתכת בתוך הזגוגית ליצירת הסתרה ברמה טובה. ניתן לבחור פרופיל דמוי קורה עגולה או פרופיל מלבני. חשוב לגבש את המבנה הרצוי עבור הפרופיל, אשר יגשים את כל מטרותיכם בחלון.

עיצוב הפרופיל החדש

האם עיצובו של פרופיל בלגי ייראה מודרני על טהרת הגוון הלבן או הבהיר? עתיק עץ? האם הפרופיל ייראה דק או עבה? אנו ממליצים לגבש את הצבע בהתאם לאופי הדקורטיבי המצוי בבית. כמו כן, אנו ממליצים לבחור את מידת העובי של הפרופיל בהתאם לגודל החדר. בחדר גדול אנו ממליצים לבחור עובי עבה ובחדר קטן עובי דק כדי לשמור על יחס פרספקטיבה ראוי ולא מגושם.

אופן הפתיחה של החלון

ניתן לגבש פרופיל בלגי על כל סוג של חלון: פתיחה, דריי קיפ, פתיחה בשילוב דריי קיפ וחלון הזזה. חשוב לבחור את הפרופיל בהתאם להדמייה של החלון הצפויה על הקירות שלכם, בה ניתן להביט במעמד הקנייה. בבחירת פרופיל בלגי חישוב שסוג החלון יילקח בחשבון, כי אז יש לכם מידע על הצל שהוא משאיר, החשיפה של הפרופיל לשמש וכד'. בדרך זו תוכלו לגבש את צבע הפרופיל המושלם שגם יתכתב עם החשיפה לרמות שונות של תאורה טבעית ומנורות.

הסדרת החלון בקלות וביעילות – בחנות מוצרי אלומיניום

חנות תשתיות אלומיניום לבית היא המקום היעיל והאיכותי ביותר לחלונות אלומיניום המבוססים על פרופיל בלגי משובח. בחנות זו תוכלו לגבש פרופיל בלגי בקלות ולהפוך את רחבת החלונות והדלתות שלכם למעוצבת למשעי.