כך מומלץ לבחור חלונות פרופיל בלגי

בחירת חלונות פרופיל בלגי היא אחת היוקרתיות והנחשבות שישנן בענף הזגגות. אם החלטתם ללכת במתווה זה, כאן אנו מספקים לכם את המסלול המלא לבחירת חלונות פרופיל בלגי. המאמר יחלוש על כל המאפיינים של החלון, פונקציונאליים ועיצוביים כאחד, וינחה אתכם, כיצד להסדיר את חלון חלומותיכם.

אופן פתיחת החלון הרצוי – משם הכל מתחיל

לא בכדי החלונות נבדלים זה מזה באופני הפתיחה. סוגי הפתיחה מייצגים עקרונות בטיחותיים ונושאי נגישות שחלקם אקוטיים מאד עבורכם וחלקם כלל לא רלוונטיים למקרה שלכם. לדוגמה, חלון דריי קיפ הוא חלון שנפתח אלכסונית ויוצר 2 פתחי אוויר קטנים, למעלה ולמטה. לכאורה, חובבי משבי הרוח והאוויר הצח לא ימצאו בזה אטרקציה, אבל הורים לילדים בני 3 שמסתובבים בבית ועלולים ליפול מהחלון ימצאו בזה ממש את המזור שהם צריכים כדי למנוע זאת. וזה לא הכל: ישנם חלונות משולבים. ניתן לבחור חלון פתיחה שיש בו דריי קיפ. אם הילדים אצל הסבתא או הבייביסיטר, פשוט עוברים לחלון פתיחה ונהנים מהאוויר בחוץ. הילדים חזרו? ניתן להחזיר את החלון להיות דריי קיפ באמצעות נצרה ייעודית. ניתן גם לבחור חלונות פרופיל בלגי דגם הזזה.

מבנה החלון – המחשבה הראשונית על הסגנון הדקורטיבי

האם המבנה יהיה פרופיל משבצות או פרופיל מסגרת? האם החלון יהיה חד או דו כנפי, כאשר מדובר על דגם פתיחת ציר? כיצד תזוגג הזגוגית? באופן מונוליטי חד שכבתי? בבידודית דו שכבתית? בטריפלקס הגנה מפני פיזור שברי זכוכית? הבחירה בידיכם. חשוב לגבש את המבנה הכי מתאים עבור חלונות פרופיל בלגי שלרשותכם.

עיצוב החלון – הדרך בה החלון יעוצב וייראה

האם הפרופיל צריך להיות בצבע עץ או מתכת? ואולי בכלל מתאם לכם פרופיל שמנת או לבן? האם זה יהיה פרופיל גלילי או מלבני? דק או עבה? ההמלצה שלנו היא לבחור פרופיל עבה אם החדר גדול ופרופיל דק כאשר הוא קטן כדי לשמור על היחס המרחבי כנדרש. באשר ליתר הסוגיות, חשוב לבחור על פי מראה החדר והשוואת הפריטים הסמוכים למיקומו העתידי של החלון: לדלתות הפנים הסמוכות, לסגנון הצביעה של הקיר, ועוד. בדרך זו ניתן לגבש חלונות פרופיל בלגי מעוצבים ואיכותיים.